Zastonj dostava

za vsa naročila nad 300€

Vračilo

brezplačna vračila v 14 dneh

Podpora 24/7

Kontaktirajte nas 24 ur na dan

60 mesečna garancija

na programsko opremo ASoft

Podpora na daljavo

podpora na daljavo preko programa Teamviewer


ASoft  Murska Sobota, kot ponudnik kvalitetnih programov za trgovino, gostinstvo, proizvodnjo in storitveno dejavnost, želi postati tudi na področju kakovosti pomoči uporabnikom programov ASoft Poslovanje Mx vodilni ponudnik. Zato poleg kakovostnejšega usposabljanja servisne in prodajne mreže uvaja tudi novost pri načinu nudenja pomoči svojim zvestim uporabnikom. Za uporabnike, ki se zavedate vrednosti kakovostne in PRAVOČASNE pomoči, ko zaidete v težave, ko ne veste točno kaj ste storili napačnega ob uporabi programskih paketov ASoft Poslovanje Mx, nudimo 24/7 urno pomoč.

 

Podpora na daljavo

Svojim strankam nudimo pomoč na daljavo s programsko rešitvijo TeamViewer. 

TeamViewer je rešitev za takojšnjo pomoč na daljavo, ki omogoča pogled in varen nadzor nad oddaljenim namizjem. Bistvena prednost pomoči preko TeamViewerja je njegova preprosta uporaba.








 

Navodila za uporabo

  • S klikom na levo sliko se vam na vaš raču­nal­nik pre­nese klient za pomoč na dal­javo. Pre­ne­seno datoteko zažen­ite, da se odpre modul za vzs­postavitev povezave.

  • Vašemu oper­aterju (pod­jetju ASoft Murska Sob­ota) sporočite ID številko za varno vzs­postavitev povezave (kot je razvidno v polju “VAŠ ID“).

    Podrobne infor­ma­cije o TeamView­erju si lahko pre­berete na spletni strani www​.teamviewer​.com


Podpora in vzdrževanje

Našim uporabnikom zagotavljamo brezplačno strokovno pomoč preko telefona, elektronske pošte ali spleta, nudimo tudi servis in tehnično pomoč po celotni Sloveniji. Program ima 60-mesečno garancijo na zakonske spremembe, prav tako so deležni brezplačnih popravkov in nadgradenj programskega paketa. V primeru napak v programskem paketu le-te na vašem domu ali preko spleta odpravimo brezplačno. Torej je podpora korektna tako do kupca kot do izvajalca. 

 

  • Po preteku garancijskega obdobja je mogoče skleniti vzdrževalno pogodbo, s katero si zagotovite prilagajanje programa zakonskim in tehnološkim spremembam, cenejše nove verzije programa, cenejše vzdrževanje in vrsto drugih prednosti, ki Vam omogočajo iti v korak s časom. 
  • Nameščanje programske opreme in izobraževanje uporabnikov za delo s programom ni vključeno v ceno programske opreme. Obračuna se po veljavnem ceniku storitev.
  • Vzdrževanje programske opreme oziroma servisiranje na klic zaradi težav, ki ne spadajo pod garancijo, se obračunajo po veljavnem ceniku.